mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Monday, December 24, 2012

Home » » Tapi bagaimana?

Tapi bagaimana?

Tapi Bagaimana?






Kau buat ku teruja (yup! eksaited smpai rasa ringan cam buleh terbang!)
Kau buat ku tertawa (memang setuju)
Terbit rasa tersembunyi beku (tu la pasal, lama gila dok sembunyi, last2 keluaq gak!)
Hingga rasa cemburu seperti 
Pasangan kekasih yang hangat bercinta
(ermm... xtau g!)

Dan tak sanggup berpisah (huu~)
Walau hanya sekejap (huhu~~)
Aku sangat merindui kau (huhuhu~~~)
Senang sekali kau ada ( hee~~~)
Tapi bagaimana ku kata padanya (ada idea?)
Dia yang ada seperti tiada (tapi kadang2 ada)
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual (bukan ritual macam taipusam tuu~)
Haruskah aku kejam demi rasa ( jangan la kejam sangat T.T )
Tolong lepaskanku dari sengsara ini (x la sengsara sangat, jadi xpayah lepaskan aku okeh!)
Dia bukan tak cantik (shh!! no komen.. takut dia kembang!)
Dia bukan tak baik (maksudnya dia bukan penjenayah la.....mungkin?)
Hanya kekosongan yang ada (betui ka ada kekosongan? nak apply bleh??!)
Di sudut hatiku tak bisa diusik (special area, vvip only, no entry)
Hingga cinta jadi kematu (lupa dah camna tu centa.. bukan setakat kematu, batu pun bleh jadi)
Tiada yang nak gaduh (ada sapa2 yang x setuju?)
Tiada yang nak tentang (eni objeksyen?)
Hingga rasa menjadi kering kontang (nasib bek kat sini musim ujan ^_^ )
Tapi bagaimana ku kata padanya (bagi idea cepat! bagi idea!)
Dia yang ada seperti tiada (kadang2 ja xda okeh! x selalu!!)
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual (bukan jugak ritual tadau kaamatan!)
Haruskah aku kejam demi rasa (tulih surat cinta dengan darah? not in the list!)
Tolong lepaskanku dari sengsara ini ( boleh?)
Tapi bagaimana ku kata padanya (dah ada idea?)
Dia yang ada seperti tiada ( okey apa, kadang2 kiut gak dok nunggu....^_~ )
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual (hat ritual2 di tanah melayu ni suma bukan!)
Haruskah aku kejam demi rasa ( boleh tera ni ayat?)
Bagaimana harus ku kata padanya (lagi2 idea! cepat lagu nak abeh dah ni!!!)
Dia yang ada seperti tiada ( takpa, asalkan ada ^_^ )
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual (jugak bukan macam ritual2 pelik kat atas donia ni!)
Haruskah aku kejam demi rasa (kita x kejam, kita teknologi hijau...)
Tolong lepaskanku dari sengsara ini (lagi skali ending dengan ayat ni.. buleh tera ni?)

hehehe... lirik ni rosak sebab jari aku ni gatal nak menaip! jdi aku bagi chance la.. last2 tengok apa yang dah jadi? hahaha!!!! 
whoopppss!!!! ya la, ya la... memang pun, sebenarnya video lagu ni macam ciplak dari movie pendek eropah, tapi aku x kesah pun depa nak ciplak ka dak, sebab video ni best, kalu betui depa ciplak, terima kasih la menciplak sebab aku suka video ni..hehe...(pirate gila aku!)

p/s: kepada sesapa yang berkenaan: lebih kurang ja kan situasi lam video ni? tapi ending camna?
sekian, xsempat nak menaip panjang2... nak p umah akak aku sat, esok cuti.. hihuu!!! tapi aku tinggalkan sikit ati aku kat sini...^_^
-hakciplak terpelihara-
bergaya abehhh!!!!!!!!

5 comments:

Unknown said...

amboii..sapa tu sapa tu.. haha

jojih said...

amboii syok depa dok pressure kita noh! haha...(^_~)

Yaya Mohd said...

haha xde idea la..mhu katekan bgaiman..^,^

wanromli said...

fuyoooo.... hebat.. sapakah insah bertuah tersebut? jeng3

jojih said...

yaya..huhuhu, camna bleh terlepas pandang komen awak! huhu..

weh tun tan seri dato' paduka wira yang amat berhormat wanromli, sila jangan bergosip-gosipan noh, awat? jiwang ka? malu gua yang rok ni! huhu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^