mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Wednesday, December 12, 2012

Home » » Semak! kaannn?

Semak! kaannn?

salam suma!

aku skang kat ofis, curik tulang... bayangkan betapa banyak tulang yang aku curi sampai bleh wat pos baru... huahaha!!!

tengah2 dok sedap mencuri tulang tuu.. aku jenguk la sat rumah usang aku ni sambil berblogwalking ala2 kadar...

KEMUDIAN!! teng teng tenggg!!!!! waa~ baru aku pasan betapa semaknya rumah usang aku ni...huhu, mungkin template ni dah x releven, tapi~~~ xkan nak tukar? sayang woo~~ sentimental value 2010, lagipun dah banyak jiwa2 dan html2 yang terkorban waktu dalam proses edit-editan dulu( hamboi buruknya bahasa..)

huu~~ tapi takpa la, aku teruskan ja... lagipun sesuai la semak dengan status aku yang bujang ni... huhu



p/s: sori noh, umah aku semak sikit... pandai2 la hangpa cari jalan noh... huhu.... dann macam biasa, gambar atas ni aku bersubahat dengan incik google, jadi plis owner gamba, jangan saman aku, saman incik google...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^