mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Monday, December 3, 2012

Home » » Jelesi...

Jelesi...

Haie...(-.-!)

Entah kenapa, diriku terasa jeles plak... takkan bunga-bunga chenta dah mekar kot? hahahahahaha!!!
macam bukan aku ja... hmm.. xtau la... adei... nak di luah, rasa macam x layak... maklum la SPM...

dia xtau yang aku jadi camni.. aku dok wat slamber la kat luar, tapi kat dalam ni... jelesssssssssssssss!

ahh! biar la benda2 camni berlalu, x lama punya jeles2 ni.. pas 2-3 bulan ilang la tu, chenta manusia kan, kejap je... aku kena fokus! selagi matlamat utama x tercapai.. takkan aku kapel@kawen( tapi kalu tetiba datang jodoh, aku terima ja..)

"kumbang bukan seekor, tapi bunga jugak bukan sekuntum..." 

kuatkan diri anda di arus yang penuh pancaroba ni...fuh! fuh! fuh!

huu~ tapi sampai bila~ jelesnyaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~~

Nasib bek aku idupkan balik blog usang ni, bleh curi tulang kat ofis tulih benda2 gini...adui!
jadi? meh kita layan lagu nan sedih tapi sempoi plus kelakar yang amat sesuai dengan situasi aku skg...kredit kepada derang yang buat video best ni!



(semoga aku berjaya mengharungi dugaan di dunia plastik ni... aminnn)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^