mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Monday, December 3, 2012

Home » » sat saya, sat aku.. hat mana satu?

sat saya, sat aku.. hat mana satu?


Haha... satu post yang sangat bernas... sebenarnya aku a.k.a saya ni dh penat dan kompius asyik dok edit pos...

jadi, di kesempatan ini, aku a.k.a saya ingin memberikan kata putus berkuat-kuasa serta merta!!

  1. pasni aku a.k.a saya akan guna kata ganti nama : aku (sori walaupun cam kasar, tapi rasa cam mesra rakyat dan akrab sikit dengan blog sendiri ni...)
  2. aku ni asal dari kedah, jadi sleng kedah tu akan berkumandang di blog ni sekali sekala, jadi hangpa jangan terkejut noh! lapaq cekelat!
  3. lagi emm.... x terpikir lagi, akan di update dari masa ke semasa... TQ!
toodia, selesai dah... ha~ lega~ cam lepas abih SPM!

k, jumpa lagi di lain poss....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^