mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Wednesday, December 12, 2012

Home » » Arini: your 12/12/12

Arini: your 12/12/12

haa~~~ lagi satu, tarikh arini!! whoop!! bukan tudung arini, tapi hari ini la maksudnya...

ada apa2 yang best ka arini? hehe.. apa2pun aku wishkan good luck untuk sesapa yang ada apa2 plan yang baik untuk arini... ingat taun depan dah x mungkin ada tarikh 13/13/13... so cipta la satu kenangan untuk arini.. aku dah! (aku berblogwalking dalam blog sendiri...)

jadi... have a good day...(^o^)/ precious moment last forever (wah xsangka aku leh wat ayat best camni, nak kena p paten ni!)

skali lagi gamba copy-paste.. sori2.. salahkan incik google


(heh selamba publish pos macam update status fesbuk)



update: fuh bersembang panjang dengan mak aku kejap tadi, sampi kering kedit.. <3

"that awesome moment, when we got soo much love to be shared, and we will always be there for each other.. Alhamdulillah, thank God, they are mi familia.. so please God, protect them from any harm cause i can only count on You..."

a song to be remembered, cause i know i can count on them...

2 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum..salam ziarah.semoga tarikh 12.12.12 membawa sejuta kebaikan dlm hidup kamu. :)

jojih said...

w'salam... aminn... TQ! :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^