mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Wednesday, January 30, 2013

Home » » touching moment

touching moment

salam suma...

lama x update, hehe... rilek la.. bukan ada orang nak baca pun... hehe, ok kali ni aku nak share sikit gamba2 aku petik dari sini http://en.fishki.net/  bukan niat nak kopi semata2 tapi nak share ja... aku dah letak link tu ampa leh la p melawat web ori dia noh..

sebagai mukadimah, aku nak share gamba ni, sebab aku ni orang seni(claim diri sendiri) aku suka lukih, aku suka muzik, aku pencinta alam, aku suka fotografi... dan untuk post ni, aku nak share pasal fotografi..

aku sangat suka foto2 yang banyak makna, contohnya sekeping gamba yang mampu buat kita termenung berfikir sepanjang ari... aku suka gamba2 gitu.. ya la, sapa yang x suka kan~ haha!!

ok xmo melalut panjang2, ampa layan ja gamba2 ni noh.. credit to http://en.fishki.net/

sebelum tubukak dulu background muzik untuk post ni... mana tau kot2 kita suma sejiwa, aku ni tiap kali tengok gamba2 tacing gini, mesti  aku tringat lagu ni... huhu~~~




jum gegamba laks..
1. Hope dies last. Photographer - Zilvinas Valeika.

2. Cat's House.

3. Extreme. One of the best photos according to the Red Bull Illume 2010.

4. Ordinary Miracle. The little boy is going to ask Santa for his father to return from Iraq. He does not know that his wish will come true right now ...

5. "Thank you" to veterans. Photographer - Roman Balaev.

6. Feats are priceless.

7. A faithful friend.

8. Russian forest. This picture consists of 365 photographs that were made each day from the same place.

9. The flow of time.

10. Neighbors.

11. Japan.

12. Mother.

13. The future artist.

14. Farewell.

15. Grandma's care. 

16. Ku-ku.

17. Love knows no age. The celebration of March 8 in Belgrade.

18. Smoking is bad for you.

19. Forests of giant sequoia.

20. My friend. "My 3-year-old son Charlie, - says the author of the photo Blake Zickefoose, - made ​​friends with this caterpillar and named it worm-dog."

21. Man is a friend for a dog.

22. Downhill of life.

huhuhuhu~ apa pendapat ampa... ampa tacing gambaq hat mana? xbanyak yang tacing tapi bermakna~~


p/s: ampa kalau tengok laju2 sepintas lalu memang xdak pa... tengok slow2.. tengok makna di sebalik setiap moment tu... huhu~~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^