mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Friday, January 18, 2013

Home » » slot jumaat bersama iman

slot jumaat bersama iman

salam suma...

salam jumaat, hehe~ skang kul 1 pagi.. blom nak tido lagi... jadi molek sangat la aku conteng2 kat sini dulu... tengah ari esok smayang jumaat.. pastu masuk ofis, pastu balik rumah... pastu p kajang! yeayy!!! nak p melawat iman... makin bulat dah skang ni~ huahaha!!!! tapi ni  suma ceta esok..

nih! ceta tengah malam ni, awat x tidoq2 g~ hehehe~~ sebenaqnya tengah tunggu mesin basuh, waktu2 gini la terasa cam best kalau ada seseorang leh tolong uruskan... haiee~ aku kena basuh baju siap2.. esok kalut nak p sana sini, sabtu kat kajang lagi, pastu pagi2 buta kul 4 pagi ari ahad nak p panjat gunung tokwan lak...x ke haru jadual aku ujung minggu ni~ hahaha!!

kepada rakan2 yang bakal p smayang jumaat tu, elok la kita bersedia awal2 sikit.. dan untuk persedian tu, nih aku bagi tutorial sikit.. sila study untuk p masjid nanti... 





dan jangan lupa manggakan selipar anda...:)

heee~~ dan di kesempatan ni, berbekalkan mood untuk jumpa iman esok, aku nak share info, info ni aku petik dari fb abang ipar aku, merangkap ayahnya iman~ xlah pulak diketahui dia copy-paste dari mana.. haa~ nih aku share~~~

BAU WANGI BAYI : ADAKAH ANDA PERASAN?

Perasan tak setiap kali kita cium bayi, ada satu bau yang amat wangi dan mendamaikan. Akan tetapi, bau ini lama-lama akan beransur hilang apabila bayi semakin membesar bulan ke bulan. Tahukah anda bau apa itu?

Dalam hadis diriwayatkan oleh Ahmad, Imam Bukhari dan Muslim. Rasulullah SAW pernah bersabda : "Anak-anakmu adalah penduduk-penduduk kecil syurga"

Dalam hadis yang diriwayatkan oleh al-Tabrani : Rasulullah SAW pernah bersabda: "Bau bayi itu (berasal) dari bau SYURGA" 




selamat berhari jumaat... :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^