mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Thursday, April 11, 2013

Home » » tinggallah kasih, tinggallah sayang..

tinggallah kasih, tinggallah sayang..

salam...

huhu.. aku skang tengah menghitung hari ni~ keputusan muktamad sudah dibuat..huhu walaupun banyak yang terpaksa aku korbankan... huhu, kalau x kerana mak n abah.. aku rasa aku x ambik kerja tu, walaupun hakikatnya kerja government...

skang memang aku keja swasta, tapi aku suka, salah satu sebabnya, gaji lagi tinggi, banyak peluang... dan semestinya kawan2 yang bersusah senang n bersusah payah sama2... huhu

huu~ nanti 16hb april aku akan melangkah ke gerbang warga gomen, x tau nak expect apa... semoga dipermudahkan urusan~ huhu... walaupun aku x suka pakai semat2, tuck in, rambut pendek, bangkit awal dan sebagainya... terpaksa la aku tempuh! hish nyesal gak x cari calon awal2... kalau la aku dah cari awal2, lagi mudah aku wat keputusan, kalu dia gomen, bleh la aku swasta, kalu dia swasta kompem aku akan rebut peluang keja gomen ni...

apa2pun, keputusan akhir dah dibuat.. semoga jalan yang aku pilih ni adalah jalan yang terbaik yang Dia bagi untuk aku! amin~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^