mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Friday, April 5, 2013

Home » » di persimpangan dilema

di persimpangan dilema

salam...

ok baru semalam aku privatekan blog... ku sangkakan panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengah ari... hahah!! bleh pakai ka?

aku ari ni dapat berita yang sangat mendilemakan~~ huhhuhuhuhuhuu~~~
pagi tadi abah aku kol, dan berita yang sangat mengejutkan~ aku ditawarkan bekerja d sektor kerajaan~~ aduh!! haru la~ memang la sebelum ni aku pi interview tapi, harapan untuk dapat keja tu bleh kata 0% lah time interview tu!
tetiba lak bleh... heran aku! mesti guna kabel!! kompem!!!

dulu~ bila aku pikir yang x mungkin dapat.. terus aku set otak untuk fokus keja aku skang~ dan rsanya aku dah makin nampak ja arah tuju... lagipun kalau aku p gomen, otomatiknya aku dah downgradekan gaji aku.. huhu~ tapi kita suma tau byk kelebihan keja gomen... dan sekarang aku kompius!!! helep2!!

tapi kalu aku keja gomen tu, kompem2 aku dekat dengan kampung halaman... hmmm~~~ kritikal2!!!
dah tu kena wat keputusan cepat lak tu, panggilan, 16hb april! huhuhuhuhu.... aku xcukup masa nak wat keputusan, x sempat nak makan pun! huhu~

sampai sini saja dulu, petang yang menggila!



tapi apa kaitannya dengan lagu ni? tajuk ja? oh konfius2!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^