mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Sunday, April 14, 2013

Home » » sepanjang jalan kenangan...

sepanjang jalan kenangan...

salam,

aku baru balik dari perak, dengan geng2 ofis aku, kiranya kami suma 5 orang.. huhu, tenkiu la sebab sudi teman, sampai ja aku kat sana, memang macam2 karenah la... macam budak2 oo... hahah!!! xtau la depa meluat dengan aku tahap apa.. tapi tenkiu sanggup teman, walaupun trip ni bosan..

actually aku dah gtau kat salah sorang membe aku, trip ni bosan sikit sebab aku nak p jalan2 tempat yang aku blajaq dulu... tapi dah sanggup katanya, jadi kami pun p la... mula2 singgah ipoh umah kak membe aku, pastu aku memberontak nak p gerbang malam, xleh nak watpa dah, kami pun p klu 11.30malam.. ahahah!!! abeh ja p gerbang malam, sampai umah terus padam! kul 2pagi!

pagi esoknya(tadi) bertolak p lumut... sepanjang jalan ke lumut tu, dapat la aku tengok tempat permainan aku masa muda2 dulu... huhu nostalgia, dah 4 tahun.. banyak yang berubah... sepanjang jalan, teringat macam2 kenangan, tertinggal bas, pastu balik jalan kaki ke kampus, haha! pastu tempat jamming dulu pun dok ada lagi.. nostalgianya...

lepas tu sampai d lumut.. aduh! pun nostalgia gak! tempat kami dok lepak sampai pagi.. tapi lumut x banyak berubah still macam 5 tahun yang lepas cuma seri manjung tu ja yang dah banyak berubah..

endingnya kami p teluk batik, berenang punya berenang! tergoda lak dengan banana boat! nah!! handaih banana boat sedaih!! gila ah bot tu campak kami!!! waktu nak naik banana tu eksaited! bila dah naik tu rasa menyesal, bila kena campak tu lagi rasa menyesal! tapi bila suma dah abeh, baru rasa best.. huhu..

selesai ja suma tu, lebih kurang kui 4 lebih, kami pun p makan sebelum bertolak balik ke kl... waktu on d way balik tu, kami lalu ikut jalan apa xtau! cantik! lawa gila, kiri kanan macam padang, kat depan lak bukit panjaannngggg saujana mata memandang... tengok signboard, ke tanjung malim, aku tanya membe aku.. yang xdak sorang pun asal daripada situ, depa jawab bidor.. ooo~ lawa, tapi memandangkan jalan ni ke tanjung malim, mungkin bukit panjang kat depan tu sebenarnya banjaran titiwangsa(kata si dia, once upon a time..) rindu lak rasanya~ ok berbalik pada topik!

lebih kurang kui 8-9 malam baru kami sampai umah~ hujung2 camtu pun ada lagi serangan2 psikologi supaya aku stay, n xamek gomen tu.. haha!! tau dah depa melawak, tapi ayat2 depa tu yang xbleh blah! hahaha...

k tu ja aktiviti aku sebelum aku balik kedah esok iaitu isnin malam...huhu

p/s: sori xdak gamba sebab, fon aku koman, xdak kamera...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^