mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Friday, April 12, 2013

Home » » menghitung hari...

menghitung hari...

salam...

aku ni tengah menghitung hari untuk balik kampung n keja kat kedah... seriously aku x eksaited langsung~ sebab aku sayang nak tinggai depa2 kat sini...

arini aku sibuk dok plan apa yang aku nak buat dalam masa terdekat ni, maklum la, isnin dah nak balik kedah.. selasa esoknya dah setat keja gomen.. jadi aku try nak abeskan masa aku kat sini sebaik-baiknya..

oleh itu, aku n the geng sepakat nak p ipoh esok! sebenarnya kalau nak ikut plan asal, aku dengan kawan aku 2 orang ja, kami nak p lumut, melawat tempat kami penah study dulu, jadi kami x ajak membe len sebab takut depa boring, sebab bukan kampus depa kan.. hehe.. sambil p lumut, plan nak singgah tengok shiro... 6hb april lepas.

tapi tiba2 x jadi sebab rahsia terbongkar.. jadi ramai yang sudi nak ikut, last2 x jadi p lumut, kesian kat depa takut boring jadi kami pilih p ipoh ja pada 12 april ni iaitu esok, mungkin ahadnya p lumut jugak kot... rupa2nya trip ipoh ni trip last kami sebelum aku p keja gomen... ayoo~~~ sedih, tapi takpa la... lenkali kami keluaq len...

sebelum ni kami ofismate dah sampai langkawi dah! trip kedua ni la trip ke ipoh, x sempat untuk trip kerang bakar johor.... huhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^