mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Thursday, June 6, 2013

Home » » lagu iklan astro on-the-go & TM unifi

lagu iklan astro on-the-go & TM unifi

salam suma..

ni aku nak share sikit hasil research aku ni.. hehe
sejak aku dah balik dok kampung ni, banyak masa aku abehkan dengan tv... dan macam bsa la, bila kita dok tengok tv tu.. banyak la iklan dia... tp dalam banyak2 iklan tu, aku suka iklan astro on the go dan iklan tm unifi sebab lagunya sedap... malangnya aku xtau tajuk lagu2 tu... maka bila dah lama sgt dok tgk iklan tu, lagu2 tu pun dah jadi makin best lak..

akhirnya aku pun cari tajuknya... untungnya bila dah ada orang tanya pasal lagu astro on the go tu di internet, jadi mudah la untuk aku..hehe akhirnya aku jumpa lagu tu kat akaun twitter sapa xtau.. lupa dah..

yang payah sikit lagu iklan tm unifi tu, aku cari x jumpa.. jadi terpaksa la guna teknik lama bila kita xtau tajuk lagu dengan artisnya... caranya iaitu dengaq lirik lagu tu, pastu google.. akhirnya dapat..

yeah!! akhirnya aku dapat dua2 lagu tu lagu astro on the go tu tajuknya shake shake shake by bronze radio return... lagu tm unifi lak tajuknya it's time by imagine dragon... yeah! hepi ending~


ni iklan astro on the go



ni iklan tm unifi tu~

ni videoklip lagu shake shake shake tu.. siyesly aku kagum video best,nostalgik pandai depa gabung video tu.. video ori zaman dulu tu



ni lak videoklip it's time, emm besa ja




frankly, aku lagi suka lagu shake shake shake tu, dan aku makin bertambah suka bila aku tengok videoklip tu...yeah! layan~

p/s: emm.. ampa suka lagu hat mana satu?

2 comments:

mahirahdzahri said...

Thank you.. sebab saya pun tengah cari lagu untuk iklan unifi tu.Selalu dengar kat radio mesti part nak habis.. BTW thanks again! (:

jojih said...

heee~ ^_^ welcome! sonok dapat tolong..:) best kan lagu tu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^