mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Monday, June 17, 2013

Home » » belog yang xdak personaliti

belog yang xdak personaliti

salam suma...

hehe, aku nak menulis lagi ni... sepatutnya aku nak tidoq dah ni.. tapi tadi tiba2 pak aku balik dari kedai pastu bawak balik nasi bungkus, 'wa' aku bagi.. hmm~ alamatnya terkorban la diet aku ari ni untuk kesekian kalinya... "takpa, esok bleh setat len.."  <--- ayat ni la konon2 pembakar semangat, tapi rasanya lebih kepada nak bagi sedap ati ja...

ok berbalik kepada topik, ish aku rasa belog aku ni haru la... ampa pasan dak? takdak tema langsung.. sesuka hati aku ja tulih apa saja.. sat ke situ, sat ke sini... pening gak la aku pun...

mungkin aku bleh wat blog baru kot nanti, khas untuk pengetahuan am.. sebab aku suka nak tau benda2 yang mengagumkan pasal dunia kita ni, maklum la, kita ni pinjam x lama... rugi la x teroka, walaupun cuma teroka dalam internet..

ok aku dah mati akal, mungkin sebab otak aku dok wat persiapan nak tidoq kot, oklah... aku berenti kat sini ja... gudnite!

p/s: walaupun nampak macam pos yang tergantung.. tapi hakikatnya x... cuma isi ja x sempat nak dikembangkan... huhu... sekian (piawaian aku yang terbaru-takdak gambar = malas) ^_~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^