mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Saturday, October 26, 2013

Home » » Kesian blog: apabila tiba musim mengai....

Kesian blog: apabila tiba musim mengai....

Huehehe... Salam suma...

Ekceli aku kesiankan blog aku ni terbiar usang... Jd untuk kali ni aku nk update sikit dgn karya2 aku ni...

Karya jenis pa? Karya fotografi.. Aku x edit okeh... Foto2 ni suma natural...

Mcm yg aku penah ceta dulu, abah aku kn ada kalender tahunan stail dia sendiri, jd dlm kalender dia.. La ni musim mengai atau memancing atau menjoran atau dan atau...

Jd aku amek kesempatan folo dia n mak aku p mengai... Hasilnya depa p mengai dpt ikan, aku p mengai dpt gamba, enjoyy!!!













Dalam kesibukan musim mengai ni... Tiba2 ada plak musim lain sibuk nak mencelah gak... Nak tumpang glamer... Oklah aku bagi can, nih kat bawah... Enjoyyy!!!






Camna? Menarik tertarik dak? Haha!! Kampungku terchenta!!!!!


P/s: dah lama x menulis.... Aku rasa aku dah hilang kuasa... Aku cam dah xreti nak tulis ja... Hmm








0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^