mereka pun berkata, soh seh soh seh..... (kata apa pun taktau..)

Saturday, September 22, 2012

Home » » Saya SPM

Saya SPM

hai!!! berjumpa lagi kita di laen post...

wahhhh!!! semangat ka? bru publish post, x sampai 10 menet.. publish lagi satu?

wahai tuan-tuan dan puan-puan yang budiman, ingin saya jelaskan di sini, bahawa saya bukanlah seperti yang digosipkan itu.. saya? saja ja nak penuhkan ruang-ruang di dalam blog ni supaya nampak segak sikit... tak gitu?

nak tulis panjang-panjang saya x reti, maklum la SPM... takda apa pon, stakat SPM ja... tu pun SPM dah lama, biasa la kan SPM mana la ada yang baru... SPM, macam dulu-dulu tu... SPM..hmmm...

saya ni bukan la orang yang pandai menulis karangan, jadi sori le kalu terasa meluat dengan post-post di rumah ni ye(terutamanya post ni)... saya ni cuma SPM!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca/komen di blog ini.... ^_^